Lediga tjänster

Följande tjänster är just nu möjliga att söka...

Immanuelskolan är en friskola som startades år 2003. Vi arbetar för att både vår personal och våra elever skall trivas. Kristna värderingar är viktiga för oss och vi arbetar ständigt med att skolans klimat skall vara tillåtande och tryggt. Du som arbetar här märker du snart att det är lätt att göra sin röst hörd och att beslutsvägarna är korta. Teamarbete är oerhört viktigt för oss - att vi finns för varandra och hjälps åt för att nå så långt det är möjligt. Vi vill se barn och unga växa och utvecklas till sin fulla potential. Hos oss skall man få vara den man är och tränas i att visa respekt till varandra. Vi finns nära Borlänge centrum och vi har ca 135 elever på skolan med ca 22 elever i varje klass. Kunskaper är ovärderliga och vi vill att alla elever som går här skall ha möjlighet att uppnå sin fulla potential.

Vi söker ständigt vikarier.
Vill du stå med på vår vikarielista?

För förskolan ring 0243-79 59 89.

För grundskolan ring 0243-79 59 88

För fritids ring 0243-79 59 80.